Vaatii uusi veren ohennuslääke päihteettömyyden, mihin olen sitoutunut elämän pitää voittaa. Kunhan en vaan joudu enää asuntooni menemään, siellä en raittiina pysty olemaan. On talon porukka minua vastaan ja muutenkaan siellä en pysty rauhassa olemaan.
Katson nyt mitä eteen tulee, jotenkin vaan en uskalla ihmisiin yhtään luottaa. Niin paljon olen ihmisiltä saanut pahuutta vastaan ottaa. Ihan sadismia olen joutunut kokemaan monilta tahoilta. Juuri luin tämän talon lääkäreiden M. 1 ja M. 3 päätöksiä. Niin saatanan hulluja diagnooseja tekevät minusta. Pitää kyllä olla lääkäreiden täysin sekopäitä tai todella pahoja ihmisiä. Niin hirveitä ovat minusta kirjoitelleet pahuutta heissä on oltava ja paljon. Huomaan heti ihmisestä mitä ne on, tämän talon lääkäreiden kanssa ei kyllä synkkaa yhtään. En määrätyistä syistä uskalla mainita sairaalan nimeä missä olen. Mutta paljastan kaiken pahuuden taas kun pääsen vapaaksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti