Polvet ovat heti paremmat syötyäni taas Glukosaminia jos se siitä johtuu. Voihan se olla vähän uskon asiakin, vaikka en usko siihen niin pahasti ovat polveni kipeät olleet. Jalkapallossa on mennyt oikea polveni pahasti rikki, ja vasempaankin saa enää hoidon keinonivelestä. Näin sanoivat lääkärit hoitajineen että molempiin polviin saa enää avun keinonivelestä. On polveni kyllä niin pahasti välillä kipeät, että panee se miettimään keinoniveltä molempiin polviini.
Poksahti oikea polveni kun sai edesmenneet kaverini Wingvistin Eekon ja Ruuskasen Jussi pelaamaan fudista huonossa hapessa kentälle. Näkivät he fudis palloni kämpilläni siitä pelaamaan. Kikkailin ja vedin ilmasta, ja alas tullessa poksahti polveni pahoin. Kentältä jouduin ambulanssilla Keravan terveyskeskukseen. Lääkäri Lehtovuoren Tuomo passitti vaan kotiin minut kepeillä. Pitkään itse treenasin polveni kuntoon, punkteerattiin polveani muttei paljon nestettä tullut siitä.
Kopran Markku passitti minut polvestani Eiran sairaalaan. Kun jouduin kerran sen vastaanotolle polvestani, mutta eivät voineet tehdä Eirassa mitään. Kun juovuksissa olin ja viinaa kassissa pari pulloa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti