torstai 11. joulukuuta 2025

Blogi näyttää että pitäisi minun saada sieltä ensimmäinen maksuni. Olen tavoittanut maksurajan siellä, toivotaan nyt että saan rahani.

Nukuin aamusta kello 11 asti ruokailu oli silloin, heräsin ruuan jakoon. Olen taas alkanut nukkumaan paremmin vantaan sininauhan sahatien ja Tuusulan paikan jälkeen, on uni alkanut maistumaan. Onkin ollut minulla univelkaa paljon, muutamista paikoista. 

Linnoissa nukuin hyvin ja työsiirtoloissa kovaa duunia ja kovaa treeniä. Ja muutenkin oli linnoissa minun aikoina rento meininki, kaikki olivat frendejä niihin hyviin aikoihin.

Veli ei veljeä lyönyt niin sanotusti kun minä lusin sekopäät ja muut kusipäät pysyivät kaukana meistä niihin hyviin aikoihin.

Riihimäen Keskusvankila oli siihen aikaan hyvä talo lusia. Kovien miesten talona sitä pidettiin,  kurikakunkin ehdin lusia. Minä en itseäni koskaan ole kovana kaverina pitänyt, annoin mielestäni Riihimäen-Keskusvankilassa veljeyttä kavereille. Vankiohjaajaksi minut laittoivat vedin vintin aulassa A. ja B ryhmän koriksia. Kenkä Keravana minut tunsivat kaverit siihen aikaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...