torstai 11. joulukuuta 2025

Päivä mennyt hyvin nukuin aamusta pitkään. Jumppasin hetken kun alkaa kroppani jäykistymään ja kipeytyy paikat. Huomiseksi yritän saada meille kuntosalin. Pappi kävi jonkun muusikon kanssa meitä laulattamassa ei tullut potilaista muuta kun minä.

Huono on näköjään osanotto mihinkään, salilla meitä on ollut pari kertaa kaksi potilasta. Eipä toi salikaan usein ole ollut meillä, saisi se olla ainakin kolme kertaa viikossa. Menee vaan pahuksen jäykäksi, kun on paljon paikallaan täällä osastolla. Pitää vaan alkaa taas tekemään sanomiani sellijumppia, tekee niitä nuori kämppäkaverini usein. Pysyy sellijumpilla hyvin vetreänä, jos vaan viitsii ja jaksaa tehdä niitä usein.  Pari kertaa päivässäkin kun tekee omalla kropalla jumppia, sillä pysyy kroppa aktiivisena ja vetreänä. 

Tietokoneella menee äkkiä jäykäksi ja kankeaksi jos siinä vaan istuu monta tuntia päivässä. Pyydän nyt huomiseksi jumppa salia meille, tekisi pieni voima harjoittelukin minulle hyvää. Pääsisi  salille huomenna aamupäivästä heti, piristäisi se päivää kummasti. 

Täytyy nyt kysyä omahoitajalta nuorelta naiselta kenen kanssa jo puhelin käytiin taksilla hakemassa, käyntiä pankkiin ja apteekkiin. Täytyy pankista laittaa pankin mobiili pelaamaan, soitin pankkiin ja kuulemma ei tarvitse siihen aikaa tilata. Olisi hyvä kun joku istuisi viereeni ja opettaisi puhelimen ja tietokoneen käyttöä. 

Seniori ohjaaja sanoi polin naisille että Kaitsu osaa ikäisekseen hyvin konetta. Sanoin monta kertaa, etten voi paremmin osata jos ette istu koko päivää vieressäni ja opeta kaikki napit ja nappulat. Jos ei kukaan opeta mitä tulee mistäkin nappulasta ei sitä voi millään oppia

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...