Soitin kavereille ja kerroin miten minulle hupia taas pahaa tehdään. Valehdellaan suoraan päälleni, että minä olisin jotain aiheuttanut Nurmijärven tervarissa. Olin sielläkin koko ajan oikeassa tapahtumista, ja mitään ei siellä minulla ollut.
Luulin että saan olla siellä viina katkolla, uuteen verenohennuslääkkeeseen asti. Olisi minulla ollut 2.11.2025 kontrolli päihteettömyydestä. Mutta pelkkää pahaa haluavat vaan henkilökunta minulle aiheuttaa. Olen täysin oikeassa asioissa, mutta päälleni ihan valehdellaan asioita.
Miksi siis näin voi olla, luulin kun sain Nikinmäen Attendon hirviö paikan lopetettavaksi. Luulin että alkaa suma siitä suomessa purkautumaan. Mutta kumma oli että oli yksi naishoitaja Nikinmäestä, vantaan sininauhan sahatien huumetalossa töissä. Kumma oli vaan että tekee paskaa toisessa paikassa ja pääsee jatkamaan paskan tekemistä toisessa mestassa.
Kyllä alkaa mittani olemaan täynnä suomen sairaanhoitoa, mielenterveys ja päihdepuolella varsinkin. Olen kirjoitellut ja paljastanut niin paljon paskan tekemistä suomessa suomalaisten taholta.
Isompi sosiaali pamppu sanoi Tikkurilan kirkolla että ota Kaitsu kaikki epäkohdat kirjallisena ja lakimiehesi siihen. Lakimies sanoi että on minulla laki ja lääketiede niin hyvin hallussa että riittää että hän tulee videon välityksellä keskusteluun. Miksi siis saan ottaa pahaa vastaan kaikilta tahoilta. Oikeassa olen mutta ihan valehtelemalla päälleni asioita saan vaan pahuutta kokea ihmisiltä. Miksi siis näin voi olla ehkä siksi ettei ihmisillä ole edes omatuntoa. Saisi semmoiset paholaiset tuupertua ennen aikojaan elontiellä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti