Alkaa huomenna taas viikko töihin en täällä ala, on vissiin jotain nippeli hommia tässäkin talossa. Eipä minua kiinnosta mitkään nippeli hommat eikä muutkaan paska hommat. Voin osallistua siivoukseen keittiöllä, lakasta ja pyyhkiä keittiön lattian ruokailun jälkeen. Se olisi minulle ihan simppeli homma mikä minulle vanhalle hörhölle kävisi.
On polveni ja muutkin nivelet ja paikat, niin pahuksen kipeät nykyään. Etten niillä kivuilla mitään pysty enkä voi tehdä. Sairaalassa Hyvinkäällä menin täysin tukkoon. Kuukauteen emme päässeet kun kaksi kertaa pikaiseen salille. Kyllä siinä jäykistyi kroppa pahoin, vaatii kroppani jokapäiväistä vetristelyä jumppaa ja venyttelyä. Ikäni treenanneena kaipaa sitä jatkuvasti aina vaan kovempaa jumppaa.
Kyllä jokainen jumppari, treenari tietää jumpan merkityksen kropan hyvinvoinnille. Onhan sitä kun erimies treenanneena vetreä, vahva, vireä, iskussa oleva. Nyt alan treenaamaan talomme salilla tosissani, on täällä siihen hyvät mahdollisuudet. Iso sali hyvillä telineillä monia laitteita siellä on, tärkeä minulle on nyrkkeilysäkki. Täytyy nyrkkeilysäkki vaan nostaa kattoon kiinni.
Saa säkkiin purkaa energioita hyvin, kuntonyrkkeily on niin hyväksi minulle. Ja miksei muille saa siinä purettua akressioita muualle jos semmoisia on jollain. Minua pidetään väkivalta miehenä mikä ei paikkaansa pidä. Koskaan en ole ollut kouluissakaan junnuna väkivaltainen, enkä linnoissa vuosia lusineena. Olenhan ikäni treenannut monia lajeja laidasta laitaan. Muttei se minusta tee väkivaltaista maine voi sitä olla. Muttei se tee minusta semmoista, ikäni ei ole selvänä minulla sattunut mitään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti