Luuli kaveri että olen helppo vastustaja sakissa, mutta olen loppupeleissä sakissa aika vahva, vaikka itse sanon. Alussa luulee monetkin minua helpoksi vastustajaksi. Se sisältyy usein strategiaani, lopussa kiitos seisoo niin sanotusti.
Nytkin vein kaveria, uutta vastustajaani lopussa kun kuori ämpäriä. En antanut vastustajalleni mitään mahdollisuuksia lopussa. Siihen strategiani usein perustuu annan kaverille löysiä ja sitten isken kovalla kädellä.
Kai minä sitten olen jonkun tason pelaaja, kun voitan aika hyviäkin vastustajia. Onhan sakki aika fiilis peli, syntyy siinä toki todella hyviäkin pelejä. Linnoissa pelasin paljon ja ryyppyporukassani pelattiin paljon sakkia. Emme ehkä siksi ihan rapajuoppoja oltu, kenttä koplaksi meitä sanottiin. Keravan keskuskentällä kokoonnuttiin usein pelasimme ja urheilimme paljon. Ja toki joskus, yleensä viikonloppuna hiukan viinaksia maistelimme. Kimmoja ja kundeja kuului kenttäkoplaamme fillareilla, sitten mopoilla ja siitä autoihin ja prätkiin siirryimme.
Minä tykkäsin ajaa mieluummin kaksi pyöräisillä eli prätkillä. Oli niitä muutamia elämäni varrella, jos olisin vaan jäänyt Espoon hautausmaalle traktori kuskiksi olisin ajellut Harley Davidsonilla se oli jo poikien haaveena lapsena. Mutta tuli Masalassa asuessani hautausmaan hommia tehden hovioikeuden tuomio voimaan. Siitä lähdin viikoksi stadeille rientoihin dokaamaan ja rälläämään. Ja siitä lusimaan, pyysi ne minua takaisin hautausmaan hommiin linnojen jälkeen. Mutta kun pölkkypää olen jäin entisiin kujeisiin eli doku porukoihin. Ja taas viina vei kiltin herkän Kai pojan mennessään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti