maanantai 29. joulukuuta 2025

Helkkari alkaa pyhien jälkeen talollamme työsalin työt toimimaan. Minä voin tehdä jotain kevyitä putsarin hommia. En ala taas urakalla tekemään joitakin nippeli hommia..

 Joissakin työsaleissa pakotetaan mielisairaat tekemään väkisin töitä. Ihan paska duuneja teettävät  mielenterveys ihmisillä. Ja nämä reppanat tekevät tyytyväisinä, kehuvat oikein miten ahkeria ovat olleet. 

Yksi kaveri aikoinaan työsaleilta kuka musiikkia teki kertoi yhdestä mieshoitajasta että otti se lavallisesta jotain nippeli hommia hyvät rahat. Ja mielenterveys ihmiset saivat siitä lavasta ihan pilkkahinnan. Onhan se ikävää jos ei itse tajua oikeuksiaan, ja on vaan tyytyväinen osaansa.

Minulle on vaan varma etten paska duuneja ala tekemään, pilkka hinnalla. Kunhan nyt vaan saisin rahaa jostain kasaan ja pääsisin maailmalle. Kaverini sanoo samaa että häivy helvettiin suomesta, mutta raha ratkaisee sekä sairaudet. Onhan minulla sairauksia monenlaista, sydänkin alkoi temppuilemaan jatkuvan eteisvärinän löi päälle minulle.

Harmittaa kovasti kun en tajunnut uudessa kämpässäni elää ihmisiksi. Otin Whiskyä, Konjakkia, Rommia sekä Brändiä. Kaljaakin meni aika paljon porukan kanssa. Mutten jatkuvasti uudessa kämpässä juonut vaan silloin tällöin. Kipuihin, suruuni, yksinäisyyteen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...