sunnuntai 28. joulukuuta 2025

Jäi ruokailu eilen illasta mahani oli niin kovalla samoin aamulla oli kovana. Pitsaa ei kuulemma saa tilata talolle, ei kuulu tämä taajamaan.

Katson nyt jos tilaan taksin huomenna ja menen sillä kaupalle. Jotain evästä saisi olla, omia ruokia illasta ainakin. Kun saisi tilattua taksin jonkun kanssa kimppaan, se olisi halvempaa silloin. Viina ja kaljamäen tyypin kanssa en taksia ota, ne saavat mennä omilla kyydeillään. Ikävä kun hoitaja sanoi äsken etteivät pitsaa lähde tuomaan tänne asti, kun ei kuulu tämä taajamaan menee yli rajojen.

Uuden lääkkeen nimi on Elogius 5 mg. Vissiin verenohennuslääke. Oli meillä äsken hernekeittoa, leipää,  koti kaljaa, maitoa. Eilen meni viimeiset kinkut, minä söinkin kevyesti melkein ilman kinkkua. Iltaruoka jäi eilen väliin oli vatsani niin kovalla. Kyllä sai punnertaa naama punaisena, sain onneksi tänään pegorionia vatsan toimintaan. Yritän saada kaksi kertaa päivässä Pegorionia lähtisi sillä vatsani paremmin toimimaan.

Täytyy nyt ostaa omilla rahoilla Levolagia ja pegorionia saan niillä vatsani toiminaan paremmin. Kunhan nyt saisi ne itselleni ovathan ne ravintolisiä.  Yritän huomenna aamusta saada henkilökuntaa ja jotain kaveria salille.

Oliko kaverilla yhtään laatikoita edes maksalaatikkoa, kinkkua, porkkanalaatikkoa. Oliko edes rosollia tai joulu silliä. Kyllähän jouluna täytyy jouluruuat olla. 

Kerran super Hessun kaverini kanssa haimme autollani Kalevan kaupan roskiksesta illalla ruokaa. Ihan syötävää siellä oli, tuttu kauppias vaan kovasti ihmettelin kun haen Jouluruokia roskiksesta. 

Isäni oli jo tervarissa kävimme isäni kanssa nostamassa rahaa sen tililtä pankista. Ei muija antanut ,isäni melkein itki että me olemme yhteisesti töitä tehneet. Löi muija kortin katki vaikka isäni sanoi ettei hän ole missään valvonnassa. Saako siis näin tehdä, oma poika pannaan jouluna syömään roskiksesta. Jäi auki pankissa millä oikeudella muija löi pankkikortin saksilla katki.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...