Se on hirveän kovaa oven pauke, kun iso painava oli jysähtää kiinni. Mutta kun tosiaan nätisti painaa oven kahvasta kiinni, se menee ihan hiljaa kiinni. Olen sen kokeillut ovemme kanssa monta kertaa, ja yhtään se ei pauku.
Olen niin saakelin paljon kärsinyt noista ovien paukutteluista, monissa paikoissa sitä ovea on paukutettu. Se on todella ärsyttävää jos juuri on nukahtamassa ja joku paukauttaa ison ovemme kovaa kiinni. Kyllä ovemme niin kovaa paukahtaa että siihen kyllä herää heti.
Ohkolan sairaalassa nostin mekkalan oven paukkeesta. Kun naapuri kämpän ovea paukuttivat kovaa kanssa kiinni. Laittoi huoltomies oveen tiivisteen ja sen jälkeen se meni hiljempaa kiinni. Eihän kukaan kestä kovaa oven pauketta aamusta iltaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti