Onneksi sain isolla työllä vatsani tyhjennettyä, ihan verta tuli perseestä niin koville punnerrus otti. Mutta tyhjeni onneksi vatsani mikä olikin parasta. Otan illasta vatsantoiminta lääkkeen Pegorion silloin sen pitäisi huomenna aamusta toimia. Pyydän tänä iltanakin yhden Pegorion ettei se taas mene tukkoon uudestaan.
Jos jaksan huomenna aamusta lähteä kävelemään tietä pitkin pienen lenkin, tuolla isolla tiellä. Kyllä se liikunta on parasta toimintaa vatsalleni elimistö silloin toimii kokonaisuudessaan. Sitten pyydän salille alakertaan biljardia ensiksi ja sitten punttisalia. On se niin päin parempi kun biljardissa häviää hienosäätö puntilla.
Kymmenen kertaa olen pessyt saippualla ja käteni hangannut oikein kunnolla. Tänään sain aamusta puhdasta muutenkin päälleni kun kävin eilen illasta suihkussa. Pesimme myös koneella ainoat vaatteeni. Mietin tilata pitsan tekisi se hyvää, matka on vaan aika pitkä kylille noin 8 kilometriä. Eiköhän siinä ehdi pitsa jäähtyä. Vähän on nälkäkin minulla kun en ehtinyt päivälliselle kello 17. Vatsani ei päästänyt minua syömään, kränäsi se niin pahasti. Ruoka aika olisi kyllä listan mukaan kello 17.30 asti. Menin katsomaan ruokailua noin kello 17.20. Mutta oli siellä jo linjasto kiinni
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti