Olisi hienoa jos ja viitsisin ottaa kaverin kanssa puheeksi, minunkin pitkän reissuni kun melko hupia kiinni olin.
Oli tuomioni monen yhteensattuman summa, ihmettelin vaan kun kytät sanoivat että minulle leivotaan hupituomiota. Talossamme olevalta kaveriltakin naisensa on kuollut.
Jos ja kun saivat oman isäni minua myrkyttämään pahoilla lääkkeillä. Olin isäni antamista lääkkeistä ihan sekaisin, en muuten olisi uskonut isästäni tuollaista. Kun tiesi isäni minut jo linnoista pelimieheksi.
On meillä täällä olevan kaverin kanssa surua molemmilla kovasti. Kun minäkin olin melkein kymmenen vuotta raittiina kun Pia Saari Ukkola lupasi minua odottaa 9 vuotta. Mutta tippui Pia koneella vuonna 89 suomessa. Kuoli siinä onnettomuudessa 7 Pia Saari Ukkola yhtenä.
Kyllä se JUMALA meitä koettelee rankemman mukaan. Miksi näin siis voi olla, toiset tekee hyvääkin paljon elämässään. Mutta huomaa vaan ihmiset meidän pahat tekomme.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti