perjantai 26. joulukuuta 2025

Heräsin aamupalalle yhdeksän maissa. Koro kroppa kipeänä polvet ovat pahimpina särkee niitä jatkuvasti. Särkylääke Pamol on loppu sekä melatoni minkä pitäisi minulle unta antaa.

Koko kroppani on ollut pitkään kipeä, polvet pahimpina niveliä ja lihaksia särkee. Varmaan paljon paikallaan olleena sairaaloissa, on kipeyttänyt paikkani. Vaatii kroppani liikettä muuten varmuudella jämäyttää paikat pahoin. Ja nyt olen todella kivulias koko kropaltani. 

Oikea polveni on mennyt pahoin rikki jalkapalloa pelatessa kentällä. Ja sanoi hoitaja lääkäreineen ettei vasempaankaan polveeni voi enää muuta tehdä kun tekonivelen.

Eli tekonivelillä pärjäisin varmaan vielä jonkun aikaa liikenteessä. Kunhan kipuni häviäisivät ne ovat niin kovat välillä, ei meinaa pystyä jaloillani enää kävelemään.  Välillä on polveni paremmat välillä huonommat kelikin vaikuttaa polviini. Kylmää kosteaa vuorotellen siitä polveni kipeytyy itsekseen. Nyt menen peiton alle lämpöiseen otan lämpöisen peiton päälleni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...