perjantai 26. joulukuuta 2025

Nukuin kahvista ruokaan kello 16.45. Kohta onkin sitten ruoka ja nälkä onkin minulla kova.

Kohta tuleekin sitten meille ruoka näkyy Keravan kaveri istuvan meidän talomme yhteisessä tilassa telkkaa katsomassa. Toivotaan etteivät ole minua vastaan kun syyttä leivottiin minulle tuomio. Poliisit sanoivat että leivotaan minulle hupituomio. Miksi näin voi olla mitä pahaa olen tehnyt niin paljon. Tulihan minulle niin paha ja pitkä tuomio. 

Olisin syyllisenä luistanut mestoilta enhän nyt niin sekaisin ollut ja tyhmä että jäisin mestoille jos olisin tehnyt jotain. Venäläisen kaverimme kanssa emme edes apua saaneet kaverille. Minulle sanoivat vaan hätäkeskuksessa että työnnä vaan viinaa kaveriisi, ja Venäläiselle kaverillemme sanoivat että opettele suomen kieli ennen kun soitat hätäkeskukseen. 

Minä pelästyin kun kaverissa ei mitään ruumiillista jälkeä ollut. Luulin että sen sairas maksa oli poksahtanut, kun kaverilla ei ollut kun kuukausi elinaikaa. Maksansa oli sillä niin huonossa kunnossa. Venäläinen kaverimme puhui hyvää suomea omalla aksentillaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...