Pitäisi minun päästä kaupungille OP- pankkiin ja R- kioskille, pankista pitäisi saada mobiili toimimaan ja R- kioskilta uusi latausaika kuukaudeksi. Nyt lyön koneeni hetkeksi sammuksiin ja nukun vielä hetken. On univelkaa minulla sen verran että täytyy vielä yrittää nukkua hetkin ettei ole ihan silmät ristissä.
Jatkankin tähän kirjoittelua kello on 13,08 kohta saadaan päiväkahvit kirjoittelen vielä hetken, kahvin jälkeen menen vielä nukkumaan hetkeksi. Sain ladattua puheaikaa puhelimeeni tietokoneellani. Hyvä niin on taas puhelimessani kuukauden paketti se kestää hetken. On paketti parempi kun saldoa mikä menee nopeasti. Toimistoihin tarvitsee vaan saldoa siihen ei käy paketin liittymä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti