keskiviikko 3. joulukuuta 2025

Laitoin eilen lomapaperin vetämään, pitäisi minun päästä osuuspankkiin laittamaan mobiilin toimimaan. Olisi pankin mobiili minulle erittäin tärkeä että pääsisin pankin sivuille.

Tässä talossa ei vedä näköjään mikään, pari kertaa olen päässyt kanttiiniin ja kerran kahden pampun kanssa käymään asunnollani. Sain onneksi tänään ladattua puhelimeeni puheaikaa. Olisi vaan pitänyt luottaa vaistoihini, ja hakea Hyrylässä juomaa viinakaupasta. 

Kusettivat minua luulemaan, että olisi  viina katko ollut Hyrylän terveysasemalla. Luulin kumminkin että saa olla Nurmijärven terveyskeskuksessa sen ajan, että saan puhtaat testit uuteen lääkkeeseeni. Kysyivät oliko Nurmijärven tervarissa jotain ongelmia. Ei ollut muuta kun kysyin nuorelta naishoitajalta yhdestä dementiaa sairastavasta, kuka häiritsi talossa muita. Kysyin siis naishoitajalta nukkuuko kyseinen dementiaa sairastava kun sitä ei ollut koko päivänä näkynyt. 

Toki olin huolissani siitäkin vanhemmasta sairaasta ihmisestä. Jos olisi hoitaja vastannut että dementikko on nukkunut koko päivän. Silloin olisin itse myös mennyt nukkumaan ajoissa. Kun tiedän jos päivän se dementikko rouva nukkuu, pörrää se silloin taas koko yön toisten ovilla ja huoneissa. Ja taas olin oikeassa tämä nuori naishoitaja joutui ajamaan dementikko naista pois toisten huoneista keskellä yötä. 

Ja helvetti jos tämmöisen nuoren naishoitajan valittelulla, tuli minulle lähtö tänne sairaalaan. Ja millä helvetillä idiootti vieras lääkäri määrää minulle M.1 diagnoosin. Tuli vielä perään kaksi pölvästiä mies ja nais hoitajat. Hakivat pellet vielä M. 3. Paperiin nimen helvetti mitä idiootteja on tämänkin talon henkilökunta.

Tiesin heti jo yöllä, että tulee minulle taas syyttä ongelmia tämän nuoren naishoitajan taholta. Olisi kaikki ollut kunnossa, kun olisi nuori naishoitaja vaan sanonut mikä on dementikko naisen tilanne. Ainakin sen kertonut nukkuuko se dementikko nainen. Häiritsi dementikko minua Nurmijärven terveyskeskuksessa kaiken aikaa, pyörimällä öisin ovellani monesti. Mutta en siitä hepulia saanut sillä dementia on vaikea ikävä sairaus. Isälläni oli sydänvika ja  dementia  vaikea semmoinen, jäi isäni suoraan hoitoon. Teki isäni hulluja temppuja sairautensa takia joten olin pakotettu sen hoitoon hommaamaan.

Miksihän olen melkein aina oikeassa, mutta saan silti vaan paskaa ottaa vastaan. Ihan sairaanhoito henkilökunnalta lääkäreiltä ja hoitajilta. Ovat he olleet niin pahasti väärässä minun kohdallani. Olen alkoholisti, en mielenvikainen ainakaan suomalaisten kriteereiden mukaan. Ihmettelen vaan suomen ja suomalaisten touhuja, niin sairaita hoitajia lääkäreineen on tullut vastaan. Täysiä sekopäitä pahoja ihmisiä on paljastunut vuosien varrelta. Onhan mielenterveys ala vaikeaakin potilaat ovat mitä ovat. Minä nyt olen niin kovapäinen että kestän paljon, mutta henkinen väkivalta ylittää välillä jo käsityskykyni. Sanotaanhan että intiaani kestää paljon fyysistä kipua mutta henkinen rassaa pahoin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...