tiistai 23. joulukuuta 2025

Hyvää joulua aatonaaton odotusta on 23.12.2025 Huomenna on sitten aatto ja jouluruuan syöntiä. Kaksi isoa kinkkua näkyi hoitajalla eilen olevan, katsotaan nyt saanko kinkkua kun olen melko kasvisruokailija.

Kyllä minulle joulukinkku maistuisi kyllähän jouluna kinkku kuuluu jouluruokaan. Onhan kinkku niin pahuksen hyvää jouluruokaa. Lämmintä kinkkua kun vielä saisi niin kun lapsena oli se todella makoisaa.

Tuusulan lihansavustamolla kun tuli tuoretta saunapalvia uunista oli se todella makoisaa. Ei mikään ollut sen parempaa. Olin kyllä pitkään kasvisruokailija sain verenpaineeni ja kolestrolit laskemaan normaaleiksi. Pelkällä ruokavaliolla laski arvot normaaleiksi en tarvinnut siihen lääkeitä ollenkaan.

Hyvää aatonaaton odotusta täältä palvelukodistamme, huomenna saamme varmaan jouluruuan kinkkua sun muuta. Haen täältä uskovaiseen yhteisöön vaikka KAN- kotiin. Kaipaan uskovaiseen yhteisöön pois niin sanottujen mielenterveys potilaiden luota. Kovissa lääkkeissä monet mielenterveys ihmiset täälläkin kulkee. 

En vaan jaksa enää mielenterveys potilaiden kanssa toimia. Enkä juoppojen ja nistien kanssa on se niin rassaavaa työtä. Pidän sitä kohdallani työnäni, kun en kuulu kumpaakaan porukkaan. Olen sen näyttänyt toteen luin vertoksi ja hommasin hygienia passin vantaan sininauhan sahatien talossa. Enkä sininauhan sahatien talossa lääkeitä syönyt. Enkä niitä siellä tarvinnut vaikka kova sekin talo oli.

Otin sahatien talossamme jos otin, mutta viinapiru oli päästäni kuollut pitkällä hupituomiollani. Herkkänä ihmisenä seurakin tekee kaltaisekseen, ja porukka on ryypännyt ja vetänyt kamaakin taloissamme. Oli niissä vaikea olla ilman viinaa, huumeisiin en ole koskaan seonnut. Sitähän monet todella ihmettelee etten todella herkkänä ihmisenä ole huumeisiin seonnut.

Nyt sitten vaan JUMALAN SIUNAAMAA RAUHAA TÄLLE JOULULLE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...