Nukuin vielä ruuan jälkeen kello 13.10 asti kohta on taas kahvi meillä. Sitten on varmaan joulu lounas meillä. Pyydän tänäänkin toisen talon salille vuoroa, että pääsen taas puntille nostelemaan rautaa. Tekee puntin nosto niin pahuksen hyvää minulle, rauta oli kevyttä taas eilen.
Tein koneella, rintaa, olkapäitä, käsivarsia ym. Sekä tangolla tein hauista oli ihan sopiva treeni pitkästä aikaa. Toivotaan että pääsemme tänäänkin talomme salille puntin nostoon.
Tekee raudan nosto niin pahuksen hyvää minulle, kulkee fyysinen ja psyykkinen niin käsi kädessä keskenään. Kun on hyvä fyysinen kunto niin silloin on psyyke paremmalla mallilla. Sen olen ihan konkreettisesti kokenut.
Samoin kun on raha asiat hyvällä mallilla, on silloin henkinen puolikin parempi senkin kokeneena. Rahalla saa ja se on turha kieltää, perse auki on kaikesta paitsi ei pääse mihinkään ei voi ostaa mitään.
Jos vielä on asunnoton ei pääse edes hotelleihin asumaan, mitä minä jouduin paljon aikoinaan harrastamaan. On hotellielämä todella rankkaakin puuhaa, ei sekään ole mukavaa puuhaa. Kun ei aina tiedä mihin päänsä kallistaa ja onko tilaa hotelleissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti