tiistai 23. joulukuuta 2025

Oli iltapala ja lääkkeet äsken, olen vastaan lääkkeitäni en sitten tiedä muista. Aika tokkuraisen oloista on osa porukkaa. Minulle ei vaan lääkkeet sovi yritän nyt saada ne pois lääkärin kanssa.

Menee minulla nyt aika lievä lääkitys, mutten mitään niistä tarvitse. Otin kyllä vapaaehtoisesti yhden särkylääkkeen Pamolin 500 mg. Ja vitosen Melatonin. Jos Pamol auttaisi kipuihin ja melaton univaikeuksiini. On olleet nivelet kipeät polvista alkaen, on polveni rikkoutuneet jalkapalloa pelatessa. Sanoi hoitaja ettei ole muuta tehtävissä kun keinonivelet molempiin polveeni.

En enää tässä iässä viitsisi niveliä lähteä operoimaan, on se niin iso operaatio silloin. No katsotaan nyt joulu huomenna jos punttisali vähän rauhoittaisi fiiliksiä talossamme. Joku nais ihminen tuntuu karjuvan eläimellisiä karjahduksia toisella kongilla. Yritän nyt saada nukuttua hyvät unet. Hyvää unta ja kauniita unia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...