keskiviikko 31. joulukuuta 2025

Hyvin nukuttu yö vaikka muuta luulivat, kun heräsin yökön käyntiin ovellani yöllä. Herään niin pieneen räpsähdykseenkin, mutta nukahdan heti uudestaan

 Herään yleensä yökköjen käyntiin ovellani kopsahtaa oveni hiukan mihin herään. Mutta nukahdan yleensä heti uudestaan. 

Kun tiedostan että oveni on lukossa, ei pääse kun avaimella ovestani sisään. Mutta herään oven aukeamiseen yöllä, se on minulta normaali reaktio, varmistan ettei ole vääriä kulkijoita ovellani. 

Niin paljon olen paskaa saanut ottaa vastaan yöllisiä ikkunoista kulkijoita aikoinaan siviilissä, polttopullo isku ikkunastani. Tiputin ikkunasta kiipeilijän yhdellä nyrkkeilyhanskan iskulla. Se ei meinannut herätä vielä aamullakaan. Se kaveri tapettiin ruotsissa, ei enää kiipeillyt ikkunoistani eikä minua uhkaillut. Paskainen loppu oli silläkin. 

Polttopullo isku kaveri oli porukan kiltein kaveri. En tiedä sen kohtalosta, yleensä niilläkin on paskainen loppu. Onhan polttopullo isku todella vaarallinen toiminta, voi siinä palaa koko kerrostalo ja syyttömiä palaa ja aineelliset vahingot olla kovat.

Ikkunasta kiipeillyt oli vissiin joku gorilla ja pantu minut ja muitakin hoitamaan Keravalla. Mutta aiheutin sille paskaisen lopun, oli se kumminkin ihan tavallinen taapertaja. Vaikka riski vahva kaveri olikin lähti varmaan ruotsiin karkuun. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...