Niin se on taas Joulu taputeltu syöty jouluruuat ja juhlat juhlittu. Joulupaketit saatu ja joulu laulut laulettu. Mukavaakin aikaa on joulun aika hiljaista se on vaan lepoa ja rauhaa. Huomenna alkaakin minulla työpäivät, siivousta on huomenna ja pyhänä, minulla eli helpolla pääsen. Toki on minulla päivätoimintaa muina päivänä.
Täytyy nyt saada toi punttisali treenit tuohon päiväohjelmaani olen ollut niin kova treenaamaan aikoinaan. Jos nyt vaan toi jatkuva eteisvärinäni sydämessäni antaa mahdollisuuden treeneihin. Treenasin toki ennen ilman eteisvärinää, mikä tuli vantaan sininauhan sahatien talossa minulle. Löi varpaastani ruusun sahatiellä mikä levisi sydämeen asti siellä. Lähtö oli todella lähellä, tiputukseen jouduin ja sillä pelastivat henkeni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti