tiistai 30. joulukuuta 2025

Vähän olivat minulle talomme töitä laittaneet. Maanantaina ja sunnuntaina, mutta minä luin Vantaan Sininauhan Sahatien paikassa itseni verto työntekijäksi. Hommasin siellä myös Hygienia passin, eli voin toimia muiden apuna.

 Niin se on taas Joulu taputeltu syöty jouluruuat ja juhlat juhlittu. Joulupaketit saatu ja joulu laulut laulettu. Mukavaakin aikaa on joulun aika hiljaista se on vaan lepoa ja rauhaa. Huomenna alkaakin minulla työpäivät, siivousta on huomenna ja  pyhänä, minulla eli helpolla pääsen. Toki on minulla päivätoimintaa muina päivänä. 

Täytyy nyt saada toi punttisali treenit tuohon päiväohjelmaani olen ollut niin kova treenaamaan aikoinaan. Jos nyt vaan toi jatkuva eteisvärinäni sydämessäni antaa mahdollisuuden treeneihin. Treenasin toki ennen ilman eteisvärinää, mikä tuli vantaan sininauhan sahatien talossa minulle. Löi varpaastani ruusun sahatiellä mikä levisi sydämeen asti siellä. Lähtö oli todella lähellä, tiputukseen jouduin ja sillä pelastivat henkeni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...