torstai 1. tammikuuta 2026

Nukuin vähän katkonaisesti yöni. Kävin aamusta aamupalalla sekä syömässä kello 12. Olen kala allerginen joten en saanut päivällä kun muussia ja perunasalaattia.

 Kevyt oli päivä ruokani perunamuussia ja peruna salaattia oli se köyhä ruoka minulle. Olen kyllä syönyt kalapuikkoja enkä ole niille ollut allerginen. Lohelle olen kyllä allerginen todistettavasti olen sen kokeillut. 

Kai kaloissa on eri öljyjä mille on allerginen, lohi on aika öljyinen kala ja sille olen allerginen. Olen muutaman kerran kokeillut lohta syödä ja oireet ovat olleet pahat. On suustani limakalvot turvonneet pahoin. Siksi en viitsi lohta suuhuni laittaa, ettei tule oireita minulle kalasta. Joskus aikoinaan treenatessa olen pystynyt tonnikalaa syömään , nykyään ei tonnikalakaan mene nielustani. 

Kävi henkilökunta juuri hakemassa meitä A - talon väkeä päivätoimintaan B- talolle. Elokuvaa katsomaan ja kahville kysyin onko se pakollinen ei kuulemma ollut. Joten en siihen osallistunut, ei vaan kiinnosta toiminta en elokuvista välitä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...