maanantai 22. joulukuuta 2025

Iltalääkkeeni otettu sekä särkylääkkeen ja uneeni melatonin. Toivotaan nyt että niillä unen saan, ja puntti salin rauhoittaneen fiiliksiä.

Kysyn huomennakin taas punttisali käyntiä, rauhoittaa se ja niveliä voitelee. Oloni on nytkin heti vetreämpi. Huono oli osanotto puntille ja biljardiin, kaksi meitä oli yhden hoitajan kanssa salilla. Kun alkaisivat minuun luottamaan ja pääsisin yksin salilla käymään. Täytyy yrittää saada säkki salilla kattoon kiinni. Uusi iso säkki siellä salilla oli uuden veroinen säkki siellä oli.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...