maanantai 8. joulukuuta 2025

Paljon ovat minua seniori ohjaaja sossun kanssa auttanut. Huonekalut asuntooni Ym. kaikkea muuta hyvää ovat he tehneet hyväkseni.

Miksi siis heistä olisin pahaa kirjoittanut, onkohan taas jonkun miina minulle. Pahalta vaan tuntuu tommoinen kirjoittelu, mikä ei mitenkään paikkaansa pidä. Miksi siis joku tai jotkut, yrittää seniori ohjaajan ja sossumme välejä kanssani pilata. Toivotaan nyt ettei seniori ohjaaja ja sossu mene  tommoiseen miinaan. 

Tajuaahan he viisaana että on teksti ihan kieroilua heitä vastaan. Olenhan voinut kovaakin tekstiä laittaa kun on hermo tiukalla, vääryydellä minut sairaalaan psyki osastolle. Pääsisin nyt Ridasjärven huoltolaan tai sosiaalisairaalaan Haarajoelle jos ne toimisivat joku. 

Ei vaan enää ole vanhaa liittoa kuulemma niissäkään. Vanha liitto alkaa olemaan jo pois pelistä, olemme väliin putoajia. Yli 65 vuotiaita olemme, muttemme vielä ihan 70 täyttäneitä. Voisihan sitä jo mennä johonkin vanhojen paikkaan. Alkaa tässä itselläkin jo askel hidastumaan, sairauksiakin alkaa minulla jo olemaan sydän juttua astmaa ym. 

Nyt lähden toimistoon katsomaan, tuliko aamusta uusi verenohennuslääke minulle. Olin päihteettömänä kuukauden, eli voivat antaa uuden verenohennuslääkkeen, vaatii se lääke täysin päihteettömyyden. Olen sitoutunut päihteettömyyteen jo terveyteni takia. Sekä juoppouden nähneenä se ei juoppous minua kiinnosta, olen sen viinapirun voittanut eli saanut sen saatanan päästäni. Olen herkkä elämän taiteilija retkahdan helposti juomaan, mutta se saakelin viinapiru on päästäni lähtenyt. Ei ole minulla pakkomiellettä juomiseen, se on päästäni täysin hävinnyt. Juon jos juon mieluummin olen juomatta jo uuden lääkkeen tähden.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...