sunnuntai 7. joulukuuta 2025

Kaveri käski minun laittaa valitus hallinto oikeuteen ja niin tein. Kaveri sanoi että olen alkanut lepsuksi kun en saa edes valitusta aikaiseksi .Täytyyhän minun oikeutta saada asiaani kun oikeassa olen muuta ei valituksellani ole varmaan hyötyä tulee ne suoraan takaisin korppi ei Korpin silmää nokin

Olenhan matkan varrella laittanut useita valituksia sisään. Monista väärinkäytöksistä ja epäkohdista hoidossani ja päätöksissä. Nytkin tuli täysin väärä päätös, siirrettäessä minut toiseen sairaalaan syyttä väärillä perusteilla. 

Olisin nyt saanut olla Nurmijärven terveyskeskuksessa kontrolliin asti, että raittiina olen ollut. Ja uusi eteisvärinä lääke voidaan minulle antaa. Olisin myös ollut Nurmijärven terveysasemalla uuteen paikkaan asti, että olisi raittiuteni jatkunut ja kestänyt. Enkä muutenkaan enää halua mennä asuntooni missä ei raittiina pysty olemaan. Kun muitakin juovia on talossamme seura tekee kaltaisekseen.

Tulikin hälytys äsken talossamme kirjoitellessani, laitoin nopeasti ulkokengät jalkaani jos tulee pihalle lähtö. Loppui hälytys nopeasti, menin kumminkin ulkokengissä käytävälle, huusivat henkilökunta että vaara ohi. Joten tulin kämppääni takaisin, nyt menen juomaan automaatista kahvin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...