maanantai 22. joulukuuta 2025

Katson taas miten hyvin nukun ensiyöni menen huomenna sitten salille puntille ainakin. Innostuin jo tänään salilla vääntämään rautaa.

Pelasi yksi potilas ohjaajan kanssa biljardia, minä nostelin rautaa. Tein koneella rintaa, olkapäitä, käsivarsia. Sekä tangolla tein hauista useita sarjoja. 

Tulee puntilla aina niin hyvä olo treenistä, tänään tein aika kevyen treenin. Katson nyt pääsenkö täältä uskovaiseen paikkaan asumaan. Muutenkin vähän ahdistaa tämä uusi paikka määrätyistä syistä. Onhan tämä niin korvessakin pitkä matka on stadeille. 

Pikku kyliä on lähellä, kaipaan ihan vieraaseen paikkaan. Missä minua ei tunneta ollenkaan , kun tuntuu että jengi tietää vaan pahat tekoni. Tuntuu ettei hyvät tekoni ole kenenkään tiedossa. Helkkari kun olisi linnan aikaisia kavereita vielä hengissä. Saisin silloin minäkin varmaan kavereita, muistaa ne varmaan hyvät tekoni linnoissa.  Monia linnoja kiertäneenä tulin kaikkien kanssa toimeen talossa kun talossa.

Olisiko tänään ohjaajalla aikaa katsoa kanssani uutta älypuhelintani että oppisin sitä käyttämään. On se niin vaikea minulle käyttää. Ulkomaan taksiltani ostamani Opon puhelin, oli minulle helppo käyttää. Harmi kun sekin varmaan varastettiin sahatiellä, se vaan hävisi illalla oli se pöydältäni hävinnyt.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...