keskiviikko 10. joulukuuta 2025

Kämppäkaverini nuori mies teki sellijumppia huoneessamme. Minä tein kanssa muutaman etunojapunnerruksen ne ovat olleet vahvuuteni. Nyt ei montaa pystynyt tekemään, koko kroppani on ollut pitkään todella kipeänä.

 En vaan ymmärrä muuten kivuliaisuuttani kun liikkumattomuus. Olen vaan makaillut ja kirjoitellut paljon siksi varmaan on paikat olleet kipeät. Ennen tein parikin kertaa niin sanottua sellijumppaa päivässä siinä pysyi vetreänä ja hyvässä kunnossa fysiikka ja psyyke. Kulkeehan psyyke ja fysiikka käsi kädessä, kun on psyyke iskussa silloin on myös fysiikka monesti hyvässä kunnossa. Ja toiste päin sama juttu, siksi olen molempia pitänyt huippukunnossa aina kun se on ollut mahdollista.

Olen nyt vaan lepsutellut treenin kanssa monta viikkoa. Ja se tuntuu kropassani pahoja kipuja ja kolotuksia on se pitänyt päällä pitkään. Ja se johtuu liikkumattomuudestani sen tiedän kokemuksesta. Nyt teksti seis ja lataamaan puheaika pakettia puhelimeeni. En jaksa muistaa latasinko jo kuukausi sitten paketin puhelimeeni mutta varmuudeksi lataan nyt paketin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...