En vaan ymmärrä muuten kivuliaisuuttani kun liikkumattomuus. Olen vaan makaillut ja kirjoitellut paljon siksi varmaan on paikat olleet kipeät. Ennen tein parikin kertaa niin sanottua sellijumppaa päivässä siinä pysyi vetreänä ja hyvässä kunnossa fysiikka ja psyyke. Kulkeehan psyyke ja fysiikka käsi kädessä, kun on psyyke iskussa silloin on myös fysiikka monesti hyvässä kunnossa. Ja toiste päin sama juttu, siksi olen molempia pitänyt huippukunnossa aina kun se on ollut mahdollista.
Olen nyt vaan lepsutellut treenin kanssa monta viikkoa. Ja se tuntuu kropassani pahoja kipuja ja kolotuksia on se pitänyt päällä pitkään. Ja se johtuu liikkumattomuudestani sen tiedän kokemuksesta. Nyt teksti seis ja lataamaan puheaika pakettia puhelimeeni. En jaksa muistaa latasinko jo kuukausi sitten paketin puhelimeeni mutta varmuudeksi lataan nyt paketin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti