keskiviikko 10. joulukuuta 2025

Kyllähän pyörrytti yöllä ja vielä aamusta pahasti. Meni pyörrytys ohi aamupäivän aikana kun nousin sängystä liikenteeseen

Otin useampia lääkkeitä illasta se varmaan aiheutti pyörrytyksen. Yhteisvaikutus oli lääkkeillä niin huono, ei varmaan muuten olisi tullut paha pyörrytys minulle. Onneksi aamusta ylös noustessani ja ylös jäätyäni helpotti pyörrytys minulla. Oli kyllä todella paha pyörrytys, kun menin takaisin pitkälleni pyörrytti todella pahasti.

No onhan toki minua ennenkin pyörryttänyt pahoin, noustessani ja pitkälleen mennen pyörryttää pahoin. Nyt meni pyörrytys ohi itsestään, hyvä niin ei ole pyörrytys mukavaa minulle. En taida jaksaa tänään salille lähteä, ei vaan ole siihen fiiliksiä. Uskon että pääsee tänään jengi salille, kun on semmoiset hoitajat töissä tänään. 

Olisi sali käynti piristävää kavereille yksi kova treenari tuli osastolle, olen kaverin kanssa  samoilla  saleilla treenannut siviilissäkin. Katson nyt huvittaako salille meno minua, luulen että menen pötkölleni sänkyyn. Koneeni näyttää että olisi ykkös akku pois pelistä nollaa % se näyttää. Pitää viedä kone johonkin huoltoon akun vaihtoon.

Kohta tuleekin ruoka meille katsotaan saammeko keitto ruokaa, katson nyt pyydänkö tänään kanttiiniin henkilökuntaa mukaan. Voisi kanttiinista herkkuja taas hakea mässytettävää tekee taas vähän mieli.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...