Yllätyin oikein miten pahuksen hyvät treenivehkeet täällä on. Löytyy täältä pysty nostoon, penkkiin telineet, jalkakone, rinta olkapää teline. Rautaakin löytyy minulle riittävästi, kun toisissa paikoissa niitä ei ole riittävästi ollut. Kuulin pojilta että on linnoissa vähennetty rautaa kavereilta. En muuta syytä siihen keksi kun sen etteivät pojat pääse treenaamaan itseään liian riskiksi. Keksii kaverit sellijumppia vaikka lisää treeneihin.
Minun aikoina saimme mitä painoja vaan kun Seutulan työsiirtolassa toimin urheiluvetäjän tittelillä. Sain sen aikaisesta VAHOSTA Vankeinhoito osastosta mitä urheiluvälinettä vaan pystyimme Seutulan työsiirtolassa käyttämään. Eivät olleet aikaisemmat urheiluvetäjät tajunneet tai viitsineet vaatia leirille uusia välineitä ym.
Tilasin pamppujen kautta uutta puntti tankoa, painoja. Pingis mailoja, tennismailoja, palloja ym. Pääsimme uusilla treenaamaan ei ollut aikaisemmat vetäjät ymmärtäneet että kuuluu Vahosta meille uutta tavaraa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti