Kaveri kysyi taas tälle päivälle salia, täytyy hoitajalta sitä taas kysyä. Mutta ymmärtää sen kun ovet ovat lukossa. Onhan salilla käynti täällä valvottua toimintaa, vaikka olemme vanhoja treenareita kaikki.
Olemme valvomatta käyneet salilla siviilissä, kaverini ja minä. Vuosia olemme treenanneet valvomatta, ja hallitsemme homman. Minäkin treenasin linnoissa ja työsiirtoloissa valvomatta. Yölläkin nostelin Riihimäen Keskusvankilassa pannulla, lämmittäjänä ollen. Oli pannulla halkoklaanilla penkki ja tanko tein paljon penkkiä ja hauista sekä ojentajia lisäksi pystypunnerrusta tein tangolla.
Tangolla ja penkillä pystyi tekemään monia liikkeitä. Nukuin päivällä lappu ovessa että lämmittäjä nukkuu. Päivällä unien jälkeen menin päiväulkoiluun nostelemaan rautaa sai siinä treenattua tarpeeksi yhdelle päivälle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti