perjantai 12. joulukuuta 2025

Kello on jo 17,25 päivä alkaa kohta olemaan pulkassa niin sanotusti. Iltapala ja lääkkeet vielä tässä on sitten vaan unta odottamaan. Huomisesta alkaakin sitten taas viikonloppu toivotaan että pääsemme salille.

Missähän osastolta on yksi kaveri, muista paikoista tuttuni oli se tällä  osastolla muutaman päivän. Nyt ei kovaa treenari kaveria ole näkynyt talossamme. Tunsi kaveri noita tuttuja nyrkkeilijöitä, tutuilta saleilta missä olen treenannut. Aika huonoksi jäi siviilissä aikuisena treenit, nuorena olimme paljon saleilla. Olen syntynyt Keravalla Eeron tien salin talossa asuessamme, muutimme Helsinkiin siitä. Tulimme takaisin Keravalle ja treenit alkoivat Eeron tien talon salissa.

Linnoissa tuli treenattua sitäkin kovemmin, jatkuvaa treenaamista se siellä oli. Silloin sai rautaa tankoon niin paljon kun halusi, kuulin jostain että on jossain rajoitettu raudan määrää. Tein myös monissa paikoissa fyysistä duunia, lapiohommia metsurin hommia Ym. 

Pysyi sitä jo duuneissa hyvässä kunnossa taloissa. 12 kertaa lusin monia duuneja tehden. Ikävä on niitä linnojen ja työsiirtoloiden hyviä aikoja. Ikävä myös linnojen veljiäni mitkä ovat jo kohta kaikki poistuneet tästä ajasta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...