Missähän osastolta on yksi kaveri, muista paikoista tuttuni oli se tällä osastolla muutaman päivän. Nyt ei kovaa treenari kaveria ole näkynyt talossamme. Tunsi kaveri noita tuttuja nyrkkeilijöitä, tutuilta saleilta missä olen treenannut. Aika huonoksi jäi siviilissä aikuisena treenit, nuorena olimme paljon saleilla. Olen syntynyt Keravalla Eeron tien salin talossa asuessamme, muutimme Helsinkiin siitä. Tulimme takaisin Keravalle ja treenit alkoivat Eeron tien talon salissa.
Linnoissa tuli treenattua sitäkin kovemmin, jatkuvaa treenaamista se siellä oli. Silloin sai rautaa tankoon niin paljon kun halusi, kuulin jostain että on jossain rajoitettu raudan määrää. Tein myös monissa paikoissa fyysistä duunia, lapiohommia metsurin hommia Ym.
Pysyi sitä jo duuneissa hyvässä kunnossa taloissa. 12 kertaa lusin monia duuneja tehden. Ikävä on niitä linnojen ja työsiirtoloiden hyviä aikoja. Ikävä myös linnojen veljiäni mitkä ovat jo kohta kaikki poistuneet tästä ajasta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti