perjantai 12. joulukuuta 2025

Päivä lähtenyt käyntiin nukuin pitkään aamusta, aamupalan jälkeen. Oli päiväruoka ja kahvi äsken kello 13.30 kohta laitan koneeni kiinni ja otan päiväunet.

Harmi kun tietokoneeni ykkösakku ei lataa näyttää se 0 % täytyy ottaa kone mukaan ja vaihdattaa uusi akku tähän peliin. Saahan näitä tietokoneita nykyään  halvalla. 

Tulikin juuri pamppu huoneeseemme haluaa se tyytyväisyys kyselyyn vastaukset. Voinhan sen paperin täyttää en ole ihan pettynyt ollut palveluun. Vähän aktiivisempia saisivat olla asioissani, kylille pitäisi minun päästä vapaasti kaupoille Ym. Kun vapaaehtoisesti menin Tuusulan Hyrylän terveysasemalle. Miksi siis minulle lyötiin täällä sairaalassa M.1 ja M. 3 paperit kouraan, ne on pakkohoito päätös paperit . 

Miksi siis sitä vaan kysyn, että vapaalta joutuu syyttä pakkohoitoon. Se ei mene minulle jakeluun, miksen saanut olla Nurmijärven terveysasemalla katkolla niin kauan että uuden rauhan ja rakkauden paikan olisin saanut. 

Pidän kohteluani kusettamisella ja kun vielä ovat kirjoitelleet että olisin ikävää kirjoitellut sossulleni. Minähän olen kehunut sossujani, ovat he saaneet niin paljon hyvää tehtyä asioissani. 

Ruokaan lahjakortin, lakanoita. Pöydän tuoleineen, lampun verhoja, astioita kaikki on sossulta toiminut. Miksi siis olisin sossuja vastaan ollut ovat he niin ihania minulle olleet. Seniori ohjaaja pani heti tuulemaan ja alkoikin heti tapahtumaan. 

Ihmettelen vaan kun puhutaan että olisin siitä jotain kirjoitellut, kumma vaan kun se alkoi minua paljon auttamaan. Järjestettiinkin se kummasti vaan muihin hommiin. Seniori Ohjaaja on ollut todella kiltti ja ystävällinen minulle todella paljon se on minua auttanut. 

Omien töittensä lomassa on se saanut järjestettyä minulle aikaa palavereihini. Muuten olen yksin kusessa palavereissani, pitää minulla olla joku oma palavereissani. 

Lakimies sanoi että on minulla laki ja lääketiede niin hyvin hallussa, että riittää kun hän tulee videon välityksellä palavereihin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...