perjantai 12. joulukuuta 2025

Kello on tasan 20 eli ilta joutaa, iltapala oli ja äsken oli lääkkeet. Menee psyykelääkitys minulle täysin turhana, haluaa lääkärit hoitajineen tuhota minut täysin. Miksi siis näin voi olla suomessa kohdallani.

 Ihmettelen todella miksen mistään saa apua niin paljon hyvääkin tehneenä. Monet tilanteet pelastaneena tulipalovaaroja ollut, mitkä olen nopealla ja rohkealla toiminnallani saanut hoidettua. Pitää tulipalo vaarassa toimia heti, ja nopeasti silloin ei tilanne pääse niin pahaksi. 

Mutta miksi  myrkyttävät minua syyttä psyykelääkkeillään väkisin vielä. En ole mielisairas, olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästä. Olin melkein kymmenen vuotta raittiina, ja elämä muuttui siinä ajassa. Tuli minulle ihan eri arvot elämääni, aloin katsomaan elämää ihan eri tavalla.

Nyt vaan kun pääsisin maanantaina puhumaan seniori ohjaajan ja sossumme kanssa kahdestaan. Vaadin sitä jo siksi kun lähti kummasti, seniori ohjaaja muihin hommiin oudosti. Oli seniori ohjaaja minun puoltani heti alkuun asioissani. Puhuvat jostain kirjoittelustani heille, en varmaan ole heitä mollannut. Vaan olen kehunut heitä kaikesta miten paljon hyvää ovat tehneet eteeni. 

Toki voi olla että rivien väleistä ovat lukeneet, kun ihmettelin Hyrylän tervarin tapaamistamme kun piti sen olla varpaastani johtuvasta myrkytystilasta juttua. Mutta tapaaminen koskikin psyykkistä vointiani. Mikä on muuten hyvä, tarvitsen vaan päihteettömän paikan, missä olisi JUMALAN HENKI LÄSNÄ. Eikä todella mistään löydy raitista uskon paikkaa, missä olisi varmuudella kaikki parantaneet tapansa. Tai aina olleet uskossa väkeviä, silloin olisin minäkin uskossani väkevä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...