Kämppä kaverini nuorempi mies, teki sellijumppia tänäänkin. Minäkin yritin tehdä muttei kroppani kestänyt yhtään etunojapunnerrusta, mitkä ovat olleet minulle vahvoja. Täytyy kyllä huomenna aamusta pyytää salille, tekemään kunnon treenit, menee muuten vanha äijä ihan jumiin. Teen huomenna jos salille pääsen tehokkaat jumpat koko kropalle.
Täytyy vaan alkaa taas kova tehokas treeni kunhan pääsen taas vapaalle tai semmoiseen paikkaan missä pääsen treenaamaan. Jatkuvalla treenaamisella olen saanut pidettyä koko kropan kunnossa. Vetreyttä on minulta löytynyt hyvin notkeana olen pysynyt.
Otin äsken yhden Opamoxin kevyen rauhoittavan sekä särkylääke Pamolin. Jos ne unta antaisivat minulle ainakin ne ovat parhaiten toimineet minulla. Ei tule niistä pahoja huimauksia ja muitakaan sivuoireita.
Nyt suljen koneeni ja laitan sen lattialle suojaan. Alan ajoissa nukkumaan että olen aamulla skarpissa kunnossa. Täytyy aamusta heti pyytää jossain vaiheessa salille. Aamulla kun sen ilmoittaa voihan se sali silloin vetää jossain välissä päivää. Eivät voi ainakaan sitä kieltää ettei ole siitä puhuttu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti