perjantai 12. joulukuuta 2025

Olen todella ihmetellyt jonkun aikaa kun olen kipeä koko kropaltani. Nivelet särkee joka paikasta polvirikko minulla on ollut mutta nyt on muitakin kolotuksia minulla.

 Kämppä kaverini nuorempi mies, teki sellijumppia tänäänkin. Minäkin yritin tehdä muttei kroppani kestänyt yhtään etunojapunnerrusta, mitkä ovat olleet minulle vahvoja. Täytyy kyllä huomenna aamusta pyytää salille, tekemään kunnon treenit, menee muuten vanha äijä ihan jumiin. Teen huomenna jos salille pääsen tehokkaat jumpat koko kropalle.

Täytyy vaan alkaa taas kova tehokas treeni kunhan pääsen taas vapaalle tai semmoiseen paikkaan missä pääsen treenaamaan. Jatkuvalla treenaamisella olen saanut pidettyä koko kropan kunnossa. Vetreyttä on minulta löytynyt hyvin notkeana olen pysynyt.

Otin äsken yhden Opamoxin kevyen rauhoittavan sekä särkylääke Pamolin. Jos ne unta antaisivat minulle ainakin ne ovat parhaiten toimineet minulla. Ei tule niistä pahoja huimauksia ja muitakaan sivuoireita.

Nyt suljen koneeni ja laitan sen lattialle suojaan. Alan ajoissa nukkumaan että olen aamulla skarpissa kunnossa. Täytyy aamusta heti pyytää jossain vaiheessa salille. Aamulla kun sen ilmoittaa voihan se sali silloin vetää jossain välissä päivää. Eivät voi ainakaan sitä kieltää ettei ole siitä puhuttu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...