maanantai 1. joulukuuta 2025

Kyllä niin rankasti vituttaa kun luulin viinakatkon olevan Hyrylän terveysasemalla. Olisi vaan pitänyt sieltä tajuta häipyä ajoissa, nyt olen taas sairaalassa pakkohoidossa ja pakkolääkityksissä syyttä.

 En ole vuosiin syönyt lääkkeitä, eikä niitä ole minulle kukaan pakottanut edes syömään. Olen vuosia pelleillyt syöväni lääkkeitä, mutta olen ne sylkenyt pois. Siksi en lääkkeitä syö kun en niitä tarvitse, ja niistä vaan sairastun pahoin. Olen monessa paikassa ollessani sylkenyt lääkkeet viemäriin. Ja hoitajat idioottien lääkäreiden kanssa ovat todenneet että olen lääkkeillä kunnossa,  vaikken ole niitä edes syönyt.


Ja millä saatanan oikeudella joku saatanan puoskari sekopää hoitajien puheilla voi ja saa myrkyttää ihmiset lääkkeillä sairaaksi. Niin pahat sivuoireet lääkkeistä tulee, ihan  somaattisiin sairauksiin sairastuu monetkin. Psyykelääkkeet ovat ihmiselle niin pahoja myrkkyjä. Jokainen tervepäinen ihminen tajuaa miten psyykelääkkeet tuhoaa ihmisen kokonaan tulee niistä niin huonoon kuntoon. Elämä loppuu täysin Psyykelääkkeisiin kaikki luovuus, treenit, pyöräily ym. Paha kun seksi häviää lääkkeillä ja normaalille ihmiselle on  seksi erittäin tärkeää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...