maanantai 1. joulukuuta 2025

Melko aikaisin eilen illasta nukkumaan. Kello 5.30 asti nukkuen, lääkkeillä nukuttu eli ei puhdasta rehellistä unta se siis ollut.

 Ei lääkkeillä nukkuminen ole rehellistä puhdasta unta, vaan on sitä väsynyt heti herättyään.. Suljen kohta tietokoneeni ja alan vielä nukkumaan, kun nuori kämppikseni haluaa kanssa näköjään vielä nukkua. Tähän vähän juttua blogin muodossa sitten unta pariksi tunniksi. Jos jaksaisi silloin jo nousta pystyyn, jos aamupalaan asti nukkuisin. Ruokailuun asti yritän nukkua silloin tulisi normi tunnit unta. Käsien vapina on vaan tullut lääkkeistä mikä häiritsee kirjoitteluakin. Saatanat pakottaa syömään paska lääkkeitä, mistä sairastuu pahoin. Monenlaisia vaivoja tulee näiden saatanoiden psyykelääkkeistä. Vuosiin en ole syönyt ja hyvin voinut. Taas tuli joku saatanan oppilas ja määräsi psyykelääkkeitä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...