Menin Tuusulan Hyrylän terveysasemalle missä luulin viina katkon olevan. En jaksanut talossamme olla selvinpäin kun muitakin juoppoja siellä oli.
Seura teki kaltaisekseen, en jaksa enkä kestä juoppoja enkä muitakaan sekaisin olevia itse selvänä ollen. Mutta kun juo itsensä samalle ääliö tasolle niin ei mitään väliä mistään, örveltää sitä samalla tasolla. Ihmettelin vaan taloamme kun muut sai juoda mutta minulle heti häätö.
Lähdin reissuun Tuusulan Hyrylän terveysasemalle missä luulin viina katkon olevan. Tulikin taksikyyti Nurmijärven Terveysasemalle katkolle. Olin siellä viikon, luulin että saan olla uuteen paikkaan siirtymiseen asti. Mutta heittivätkin sairaalaan M.1 ja M.3 päätökset päälle. Kyllä perkeleet minua kusettavat kaiken aikaa ja pahasti.
No nyt katson jatkon mihin minut siirtävät, enhän nyt tänne sairaalaan jää noin hullun päätöksillä. Olisin luullut kun olen saanut niin paljon hyvääkin tehtyä, paljastaessani monia pahoja hoitopaikkoja. Että alkaisin kiitosta ja kunniaa saamaan maailmaa myöten.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti