Minä lähden vaikka vanhainkotiin dementikkojen pariin kunhan vaan pääsen rauhan ja rakkauden taloon. Luulisi että joku uskovainen paikka minulle löytyisi, missä olisi JUMALAN RAKKAUS LÄSNÄ.
Olen parissa uskovaisessa paikassa ollut ja henki oli niissä läsnä. Siksi niissä oli henki ,selkin sen aikainen Uuden-kasvun koti ja Porvoon Bethelem koti kun niissä ei pakotettu minua hullun lääkkeitä syömään. Oli niissä hyvä ilmapiiri töitä tehtiin ja hommat pelasi hyvin.
Oli minulla moottoripyöräni selissä minkä ostin Ridasjärven holistilassa ollessani. Pyysi hyvinkään holistilassa saarnamies Martti minua uuden-kasvun kotiin asumaan.
Menin hyvinkään kautta Seliin sain töitä ja asunnon Hyvinkäältä. Sain heti ajettua kortin Selissä Uuden-Kasvun kodissa. Vähän johtaja ja muutkin ihmetteli kun enduro moottoripyöräni sinne toin. Otin tuntumaa prätkääni pitkin peltoteitä ajellen ja montulla ajelin. Lohjan harju tuli tutuiksi ja krossi monttu siellä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti