Kohta on meillä kahvi talossamme oliko se nyt kello kaksi vai 13.30 en muista sitä nyt tarkkaan. Hyväähän se kahvi tekee ikävää kun talossamme ei ole omaa keittiötä, missä voisi keittää omat kahvit. Kai sitä voi huoneessaan keitellä kahvit ja kaataa vessan pyttyyn ylimääräiset. Kävikin hoitaja ovellani äsken, kysyi hoitsu haluanko tänään mennä saunaan. Sanoi se myös että on B-talossa kahvit Jouluun asti kello 15.30.
Eipä paljon ole talossamme minulla ohjelmaa. Hengellisyyttä ei ole ollenkaan, mikä onkin iso miinus talossamme. En vaan millään ymmärrä, miksen pääse kunnon uskovaisten pariin asumaan. Kai todellisia uskovaisia jossain asuu keiden parissa henki vaeltaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti