Enhän nyt hevillä kenellekkään rahaa näissä taloissa anna edes lainaksi. Luottomiehet ovat eriasia ne hoitaa kyllä takaisin lainaamansa rahat. Aina olen lainaamani saanut takaisin .Ja aina olemme puhumalla selvinneet, asiat ovat niin menneet parhaiten. Silloin luotto säilyy kun hommat hoituu aina jatkossakin.
Kohta pääsen iltapalalle saa talossa vissiin yöksikin jonkun yöpalan. Näin luki ohjeessa talosta että saa yöpalankin jos en väärin lukenut. Onhan se hyvä jos saa yöpalankin täällä, aamupalaan on muuten niin pahuksen pitkä aika. Täytyy nyt yrittää päästä viikonlopuksi kaupoille, täytyy nyt saada omaakin evästä pöytään.
Kohta lähden iltapalalle katsotaan nyt mitä siellä saadaan. Täytyy pyytää myös toimiston puhelinnumero jos tulee vaikka sairauskohtaus tai muuta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti