perjantai 19. joulukuuta 2025

Ulkomaan hoitaja kävi illasta huoneessani. Laittoi se aikataulut ruokailusta muutenkin se opasti minua, porukan kanssa toimiessa. Sanoin että olen jo niin vanha kettu piireissä ettei minua kuseteta helposti.

Enhän nyt hevillä kenellekkään rahaa näissä taloissa anna edes lainaksi. Luottomiehet ovat eriasia ne hoitaa kyllä takaisin lainaamansa rahat. Aina olen lainaamani saanut takaisin .Ja aina olemme puhumalla selvinneet, asiat ovat niin menneet parhaiten. Silloin luotto säilyy kun hommat hoituu aina jatkossakin.

Kohta pääsen iltapalalle saa talossa vissiin yöksikin jonkun yöpalan. Näin luki ohjeessa talosta että saa yöpalankin jos en väärin lukenut. Onhan se hyvä jos saa yöpalankin täällä, aamupalaan on muuten niin pahuksen pitkä aika. Täytyy nyt yrittää päästä viikonlopuksi kaupoille, täytyy nyt saada omaakin evästä pöytään.

Kohta lähden iltapalalle katsotaan nyt mitä siellä saadaan. Täytyy pyytää myös toimiston puhelinnumero jos tulee vaikka sairauskohtaus  tai muuta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...