maanantai 22. joulukuuta 2025

Nukuin hyvin yöni pari kertaa nivel kivut vaan herätti. Otin illasta lääkkeeni sekä tarvittavana Pamol 1 g särkyyn lisäksi otin uneen melatonin. Antoi ne paremman unen melko pitkään ja rauhallisen.

Alan nyt pommittamaan uskovaisia urakalla, että pääsen uskovaisten pariin. Lähden mihin vaan uskovaiseen paikkaan missä JUMALAN RAUHA JA RAKKAUS ON LÄSNÄ.

Tarvitsen ja kaipaan omieni pariin oikeiden uskovaisten pariin. Missä JUMALAN henki vaeltaa sielusta sieluun. Kyllä uskovainen tarvitsee uskovaisen seuraa ja hengen läsnäoloa. Muuten on usko koetuksella ja sielunpaholainen pääsee iskemään herkkään kaveriin. Kiusaukset käyvät silloin koviksi ja lankeaminen käy helposti.

Olen parissa hengen heimolaisten paikassa ollut ja hyvin pärjännyt. Raittiina olen niissä pysynyt auto ja moottoripyörä niissä minulla oli. On vaan yksi paikka vaihtanut omistajaa sekopää paikka se oli viimeksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...