Alan nyt pommittamaan uskovaisia urakalla, että pääsen uskovaisten pariin. Lähden mihin vaan uskovaiseen paikkaan missä JUMALAN RAUHA JA RAKKAUS ON LÄSNÄ.
Tarvitsen ja kaipaan omieni pariin oikeiden uskovaisten pariin. Missä JUMALAN henki vaeltaa sielusta sieluun. Kyllä uskovainen tarvitsee uskovaisen seuraa ja hengen läsnäoloa. Muuten on usko koetuksella ja sielunpaholainen pääsee iskemään herkkään kaveriin. Kiusaukset käyvät silloin koviksi ja lankeaminen käy helposti.
Olen parissa hengen heimolaisten paikassa ollut ja hyvin pärjännyt. Raittiina olen niissä pysynyt auto ja moottoripyörä niissä minulla oli. On vaan yksi paikka vaihtanut omistajaa sekopää paikka se oli viimeksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti