Soitin toimistoon kysyin miten toimin kun pyyheliina oli paskassa. Enhän vaan voinut jättää asiaa siihen, vaikka voikin tulla heti minulle uudelle hankaluuksia. Kun tietää missä olemme, mielenterveys ihmisten paikassa. Minä en sotke paikkoja, huomaan kyllä jos vessapaperit on lopussa. Soitin ettei kukaan ehtisi sotkea lisää pyyhkeellä.
Olisin toki itse voinut hakea vessapaperia aikaisemmin, kun huomasin sen vähissä olleen. Nyt sitten tiedän että pitää vessapaperia hakea toimistosta. Enhän sitä voinut uutena tietää, luulin että joku siivooja sen hoitaa.
No luinhan Vantaan Sininauhan Sahatien talossa itseni Verto koulutuksen sekä Hygienia passin hommasin siellä. Eli pitäisi minun saada tässäkin talossa sen mukainen kohtelu. Eli täytyy minun saada lääkkeet itseltäni loppumaan, jos eivät lopeta minulta psyykelääkkeitä häivyn huisin helvettiin tästäkin talosta. Kevättä kohti tässä mennään, pärjää sitä metsissäkin asuen kesällä.
Siksi soitin asiasta toimistoon, ettei paska leviä joka puolelle pyyhkeestä. Oli sitä paska touhua jo Hyvinkään sairaalassa, vanhempi kämppäkaverini sotki paskallaan kaikki paikat.
Se ei mukavaa touhua ole paskalla sotkea kaikki paikat. Kun se paska leviää niin helposti, kun veri kaikkialle. Hyvinkään kaveri sotki, vaikka yritin sitä estää sotkemasta paskallaan kaikkia paikkoja.
Mutta toki ihmettelin kanssa hyvinkään sairaalan osasto 2. 4 krs. Henkilökuntaa mikseivät heti toimineet ettei paska leviä joka puolelle. Tuli pitkän ajan päästä vaalea naissiivooja. Sekä tummapintainen mies siivooja saivat he paskat poistettua. Mutta aina helpommalla selviää kun heti hoitaa homman. Mutta kiitos heille ei levinnyt paskasta minuun mitään paska tautia, mitä pelkäsin noroviruksen sairastaneena Hiekkaharjun Kielokodossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti