torstai 18. joulukuuta 2025

Nuori kämppäkaverini lähti tänään aamusta lähti se kohti kotikaupunkiaan Porvoota. Ennen pidin Porvoota rauhan ja rakkauden kaupunkina.

Nykyään ihan kammoan Porvoota  niin paljon paskaa sain ottaa siellä vaan vastaan. Oli porukka niin outoa nykyään siellä, asuin uskovaisessa yhteisössä mikä mätti pahoin. 

En saanut siellä sitä rauhaa mitä sieltä hain. Pahinta  siellä oli pakkolääkitykseni muuten olisin jäänyt paikkaan pitemmäksi aikaakin. Lukekaa miten oli palohälytyksiä jatkuvasti siellä. Sairasta touhua on tämä Suomessa jatkuvasti olen palotilanteissa. 

Yritetäänkö minut polttaa elävänä kun jatkuvasti hälyttää hälyttimet, ja minun pitää sammuttaa.  Oli Porvoon uskovaisessa yhteisössä, 13 kertaa hälytykset kolmeen kuukauteen. Luulisi jo että se olisi tilastollisesti outoa ja panisi virkakoneiston varuilleen. Selkin Samarian talossa oli sähköyhtiön mukaan vaara talossa ja joutuivat lyömään yöksi virrat pois talosta. Olin koko yön varuillani ikkuna talvellakin raollaan.

Olen kirjoittanut monesta muustakin palotilanteesta tai lähellä olleesta. Tuhopolttoja tullut kohdalleni polttopulloa heitetty kämppääni missä oli armeijasta tullut kaverikin. Jengin kiltein poika oli asialla selvitin senkin tilanteen viisaudella maltilla ja järkevyydelläni. Ei tämmöisten kilttien poikien paikka ole linnoissa. Lukekaa mitä nuorena kiltti poika Mika Kotilainen teki. Muutti se nimensä Miika Norovirraksi ja muuttui täysin sekopääksi. No tuttu poliisi kertoi että Miika Norovirralla oli paskainen loppu. Poltti porukka Miikan siinä bussipysäkillä missä yksi paloi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...