Toivotaan nyt että Verto titteli auttaa minua eteenpäin menossa. Sain myös Verto lisäksi Vantaalla Sahatiellä Hygienia passin. Toivotaan että Verto titteli kattaa minulle jotain järkeviä palveluita. Annan vanhoilla, sairaille huumeväelle, juopoille ihmisarvoista kohtelua. Autan heitä niin paljon kun pystyn, kunhan vaan antavat minulle rauhan siihen.
Oli kahvi talossa jäätelön ja mehun kanssa, ruoka tulee seuraavaksi meille. Onkin minulla hiukan nälkä, täytyy kysyä pääseekö tänään vielä kaupalle. Taksille kyllä sanoin että käydään samalla kyydillä kaupalla kun tänne ajoimme. Ei ottanut taksi kantaa asiaan, eli kaupassa käynti jäi tältä erää.
Olisihan se mukavaa syödä omia eväitä huoneessaan, leipää, makkaraa, juustoa ym. Pitäisi minun saada itselleni Glukosamini Kollageeni valmiste. Sekä testo max tuotteeni saa nähdä saanko sitä edes henkilökunnan jakamana. Nälkä on minulla kova aina laitoksissa, nyt lähden katsomaan punttisalin talosta. On talossa kuulemma jonkunlainen punttisali, se on plussaa ikäni treenanneena. Olenkin nykyään todella jumissa kropaltani ilman treeniä olleena pitkään. Nyt aloitan talossamme kovan treenin monipuolista treeniä tehden.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti