keskiviikko 17. joulukuuta 2025

Toivotaan nyt että lande paikka on rauhaisa ja levollinen. Yritin uskon asioista puhua video haastattelussa mutten oikein saanut ääntäni kuuluville. Olen omalla tavalla uskossa ollut aina, se kiinnostaa muita tai sitten ei.

Onhan jumal asiat olleet aina sydäntäni lähellä. Kovaakin elämää viettäneenä mutta aina kumminkin uskossa olleena. Ihminen on heikko ja lankeaa synnin kiroihin niin helposti, Mutta sanotaan että JUMALAKIN ON PITKÄMIELINEN JA  ANTEEKSI ANTAVA. Kuka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Paneeko sanonta teitä miettimään, uskon näin vaikea on kysymys. 

Pari kaveria yritti minulta lainata pientä summaa tupakka  rahaa. En alkanut veivaamaan koneella muutaman euron raha määrää tupakan takia. Aika tasan nyt ollaan heidän kanssaan, pitäisi vaan niiden päästä laina ikeestä irti. Muuten on jatkuvasti siinä laina kierteessä, koskaan ei pääse vapaaksi lainakierteestä. 
Katson nyt mitä teen saakin kaveri tänään torstaina rahaa, meni eilinen päivä nukkuessa. En ehtinyt lainaa laittaa, ja nyt ei kaveri tarvitse kun se saa itse kuulemma tänään rahaa. Tulee takuueläke 22.12. 2025 katsotaan nyt tuleeko se maksu jo aikaisemmin mutta 22 päivä takuueläke viimeistään. Vajaa 200 euroa taas tulee rahaa, pitää minun maksella kyllä laskujani. Että saan niitä tasapainoon laskut pitää saada tasapainoon. 
Että saan asua ja syödä paikoissa mihin haemme mestaa minulle. Onhan se parempi semmoinen paikka missä tulee ruoka talosta. Muuten jää syöminen huonoksi ja harvoin tulee syötyä kunnon lämmintä ruokaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...