Paljon olen lukenut kollageenista ja hyviä tuloksia siitä ollut itsellänikin. Ei tämmöinen paikka ole minua varten, on niin sairasta porukkaa talossamme. Katsotaan nyt soitan huomenna KAN- kotiin johtajalle yritän päästä uskovaiseen parannuksen tehneiden yhteisöön. Missä JUMALAN HENKI ON LÄSNÄ.
Kyllä sitä kaipaa tässä iässä jo omieni pariin. Entisten parannuksen tehneiden Venkuloiden pariin. Yritän pyytää huomenna aamusta tilaamaan minulle hammaslääkäriin särkypäivystyksen. Yritän saada poistettua useamman juuren ylhäältä hampaistani.
Kyllä sydänvikaiselle, olisi hammashoito pahuksen tärkeää. Muuten voi lähteä taas myrkytystila hampaistani uudestaan liikkeelle. Kerran jo lähti varpaastani paha myrkytystila sydämeen asti. Kyllä toi särkypäivystys toimii nopeasti pääsee yleensä samana päivänä hoitoon.
Yritän saada pidettyä alahampaani suussani, ylähampaat pysyy proteeseina huonommin näin sanoi minulle hammaslääkäri.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti