Tosiaan on paremmat tänään olleet nivelet ja lihakset ei ole särkenyt niin paljon paikkojani. Alkaisiko glukosomani kollageeni tuotteeni auttanut kipuihini. On ne ennen auttanut kipuihini toki söin niitä pitempään niihin aikoihin. Pitää niitä syödä kuukausia että ne auttavat.
Katsotaan onko tullut pamol särkylääke nekin auttavat kipuihini jonkun verran. Toivotaan nyt että pystyn kivuiltani töitä talossamme tekemään. Kello on 16.13 kohta onkin meillä ruokailu, toivotaan että pääsen keittiölle toiseen taloon. Onkin vissiin ruoka toisessa talossa meillä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti