tiistai 30. joulukuuta 2025

Ulkomaan hoitsu kysyi vointiani sanoin että nivelet ovat hiukan paremmat. Ei särje ja kolota paikkoja niin paljon, kai toi lepääminen on auttanut. Olen vaan nukkunut sängyssä tämän päivän

 Tosiaan on paremmat tänään olleet nivelet ja lihakset ei ole särkenyt niin paljon paikkojani. Alkaisiko glukosomani kollageeni tuotteeni auttanut kipuihini. On ne ennen auttanut kipuihini toki söin niitä pitempään niihin aikoihin. Pitää niitä syödä kuukausia että ne auttavat.

Katsotaan onko tullut pamol särkylääke nekin auttavat kipuihini jonkun verran. Toivotaan nyt että pystyn kivuiltani töitä talossamme tekemään. Kello on 16.13 kohta onkin meillä ruokailu, toivotaan että pääsen keittiölle toiseen taloon. Onkin vissiin ruoka toisessa talossa meillä

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...