tiistai 30. joulukuuta 2025

Oli aamupala sitten levyraati. Ulko ovi paukkuu hirveästi kaiken aikaa, harmittaa kun kulkee jengiä edestakaisin siitä. Paukuttaa ne ulko ovea jatkuvasti edestakaisin kulkiessaan.

Saimme hoitajan kanssa maksettua yhdessä 30 euron taksi kyydin talolle. Onhan se hyvä että on maksussa maksut talolle. Eihän toi nyt kova maksu ole 30 euroa kyyti talolle. Kai se oli Hyvinkään sairaalalta kyyti tänne hoitopaikkaan. Hyvä että on nekin nyt sitten maksettu pois, ettei jää roikkumaan heti laskuja heille.

Haluan hoitaa heti maksuni laskuni järjestykseen talolle. Tänään ja huomenna pääsisi kuulemma kaupalle, kunhan nyt vaan saisi vatsani kuntoon.  

Että kaupoille pääsisin kun kränää vatsani jatkuvasti matkalla. Kyllä on perkelettä että ostin uuden puhelimen enkä osaa edes sitä käyttää. On tämä Motorolan puhelin liian vaikea minun käyttää. Entinen Lumiani oli helppotoiminen mutta aikansa elänyt rikki se oli monella tavalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...