maanantai 29. joulukuuta 2025

Oli iltaruualla pinaattikeitto kananmunalla. Iltapalalla oli leipää ja juustoa leivälle, jugurttia sekä mehua ja teetä.

 Oli ihan hyvä iltapala meillä, tuli siitä vatsa täyteen. Kello 20 oli iltapala lääkkeet olivat sen jälkeen. Minulla menee joku kevyt hullun lääke, enhän vuosiin ole syönyt lääkkeitä. Enkä meinaa syödä kun tästä talosta pois lähden. Minä en syö vapaaehtoisesti enkä muutenkaan lääkkeitä, mistä menee järki päästä täysin. Minulla menee vaan nykyään niin kevyt lääkitys ettei se mieltäni heilauta mihinkään suuntaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...