On Melatoni 3 mg joten kovempi se on kun kaupan Melatoni mikä on vaan 1.9 mg. Kehutaan sitä hyvänä tuotteena, minua se vaan pyörryttää ja päätäni alkaa särkeä sen otettuani. Mutta Melatoni on yksilöllistä toisilla kuulemma se toimii hyvin, toisilla ei se toimi ollenkaan. Otin kyllä tänä iltana taas yhden melatonin jos se alkaisi minulla vaikuttamaan.
Ikävä kun täällä on yksi kaveri samoilta kyliltä mistä minä olen. Ja maineeni tuntien, voi olla etteivät minusta välitä yhtään. Mutta pysyn omissa oloissani, en ole kenenkään kanssa missään tekemisissä.
Ikävää se on kun verto olen ja sain hygienia passinkin. Sain ne vantaan sininauhan sahatien talossa. Kyllä sitäkin titteliä pitäisi saada noudattaa ja sen mukaan elää. Sen tittelin arvoista elämää yritän noudattaa, sahatiellä ja Tuusulan kämpässä se oli todella vaikeaa. Kun muitakin juoppoja niissä oli ja muutakin meni kun kaljaa ja viinaa minä tyydyin pelkkään viinaan ja kaljaan toki yhden pamin voisin rapulaan ottaa. Kunhan olisin edes yhden saanut raitistumaan vaikka Vantaan Sininauhan Sahatien talosta. Luulin että olisi Tuusulasta Hyrylästä kaveri raitistunut, muttei niin käynyt joi se jatkuvasti.
Silloin kyllä minäkin ryyppäsin seura tekee kaltaisekseen. Ei itse juoppona itsekkään sitä pysy silloin raittiina kun toinen oli sekaisin. Ja kun sekin rullatuolilla joutui liikkumaan, oli se pahuksen kiukkuinen kaveri. Vielä kun veivät siltä sen sähkörullatuolin, oli se kylillä istunut siinä sammuneena. Ambulanssi oli kutsuttu paikalle ja niin lähti siltä tuoli. Yritti se saada minua sitä kaupoille työntämään. Sanoin että jos ja kun uskossa olisit työntelisin sinua kaupoille joka päivä. Mutten kaljasieppoa kaupoille työnnä, juoppoa ei kannata auttaa juomaan oli sitten vaivainen tai ei. Isäni sanoi samaa, eikä minulle viinarahaa antanut oikein koskaan, vaikka sillä rahaa oli.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti